dansdag


Ellen ville inte vara med på bild :p <3


love u ^

söta ellen <3

förlåt för den dåliga bildkvaliten, menmen, ni får nöja er med det där ;)

Nu sitter och lyssnar på musik och chattar med sött folk inne på msn (a) :) Idag har jag ju varit hemma hos Ellen med dansgruppen och dansat hela dagen faktiskt , stolt ' - haha . Nejmen jag är faktiskt ganska nöjd med dagen för vi har ändrat flera danssteg och nu har vi dansen precis så vi vill ha den ! :D Mådde lite illa i slutet , men sånt får man ta (a) .
Ja, imorgon är det ju skola för min del. Faktiskt ska det bli ganska kul , förrutom att gå upp tidigt -.- Menmen ska inte sitta och deppa för det. Nu måste jag duscha ochb bestämma kläder tills imorgon, så jag bloggar mer ikväll om jag hinner, annars blir det imorgon, pussen

Kommentarer
Postat av: ellen

hah, varför har ni bilden då det ser ut som jag petar i näsan ? -.- <3

2010-01-07 @ 15:24:07
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0