dålig uppdatering



Från weheartit.com

Hej bloggen, förlåt för dålig uppdatering i helgen, men jag ska bättra mig, jag lovar. Och som sagt så sov Alice hos mig här igårkväll. Det var jättemysigt, vi såg på film och pratade mest och sådär, så det var ganska skönt.

Sen idag så vaknade vi typ inte förrän vid ett, så blev vi klara någon gång vid tre. Men sen vid fem tiden fick hon skjuts hem av sin pappa beroende på att jag och min familj skulle bort till mammas och pappas kompisar på middag. Det var ärlig talat inte alls så kul, har lite ont i huvudet nu också så vi får se om jag går ner och tar något att äta eller dricka eller så. Börjar även bli väldigt trött, har verkligen vänt på dygnet dom senaste dagarna :p Menmen, ska inte trötta ut er mer nu, ni får ha det så bra, uppdaterar mer sen. kyss på er!

kommentera kommentera kommentera! jag sitter inte och bloggar för mig själv heller :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0