arg..



Nu är jag på riktigt dåligt humör. Jag och Alex fick skjuts av mamma till täby för kanske trekvart sen. Sen när vi hade varit där i typ en kvart ringde Alex pappa och sa att han skulle hämta henne, och då skulle jag behöva stanna kvar där själv vilket jag inte ville så då ringde jag mamma och bad henne komma dit. Men hon sa att det skulle ta en stund isåfall innan hon kunde komma, så då frågade jag om jag kunde åka hem med Alex, och det fick jag tydligen inte. Fattar inte varför, men så skickade jag ett sms till mamma och sa att jag gjorde det ändå.

Allt låter helt sjukt men jag blev så arg. Nu ska jag iallafall snart gå till Lina och försöka bli lite gladare ;)
Mamma kommer ju inte precis vara glad när hon kommer hem, men det ordnar sig.
Gud vad jag känner att jag tröttar ut er nu, bloggar mer senare. Har ingen aning om vilken tid det blir, men vi hörs.
P U S S

Kommentarer
Postat av: Lollo

ojj, det låter lite krongligt och jobbigt... men jag fattar inte varför du skicka ett sms till din mamma och sa att du åkte hem med alex ändå... gjorde inte det saken bara värre? kramar på dig <33

2010-01-30 @ 19:23:52
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Alice

haha, okej x) det verkade ju inte vara så kul heller... :( menmen! vi ses på måndah! ha en bra lördags kväll! ILY! <3

2010-01-30 @ 21:22:50
URL: http://deenie.blogg.se/
Postat av: Lollo

sv. okej men vrf blev det bättre?? fattar inte... <33

2010-01-30 @ 22:07:40
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0