äntligen slut på torsdagen ;)

Hejhej bloggen. Nu är jag hemma från baletten, det var väl inte världens roligaste, menmen. Ska snart äta middag, tror det blir fisk :s Aja, förresten det är något konstigt med min blogg. Asså på ''förstasidan'' när man har loggat in på bloggen. Det ser annurlunda ut, vet inte om det gör det på era bloggar också eller om dom har ändrat något med blogg.se. Men ni kan väl svara med en kommentar är ni gulliga :)
Ja, har slut på ord nu. Skriver nästa inlägg snart om dagen, pussi

slänger in en liten vattenbild ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

jag har också så :S jag fattar inte, det ser ju helt cp ut ;P <33

2010-01-28 @ 19:39:49
URL: http://deenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0