torsdag är över


lyssna


h e j   b l o g g e n

idag hände absolut ingenting i skolan förrutom att vi hade temadag som sagt. det var inte alls lika kul som jag trodde det skulle vara. vi fick vika pappersflygplan och skriva hur långt dom åkte och hur länge dom var i luften -.- booring! menmen, efter skolan följde elsa med mig hem. vi stannade lite på vägen och körde snöbollskrig med sebbe, carl och max ;)

vid 4 hämtade angelika och hennes mormor mig och så skjutsade hon till dansen. det var faktiskt roligt idag, även om det var balett. när vi slutade hämtade mamma mig och brorsan så åkte vi till täby och tog svininfluensasprutan. det gjorde inte lika ont som jag trodde som tur var.
sen iallafall lämnade hon av mig hemma hos elsa så åt jag middag där och nu har jag varit hemma i typ 1 timme.
tror tyvär inte att jag kan blogga mer ikväll. förlåt men lovade mig själv att ligga i sängen efter 10. so i talk to you tomorrow.


sommar va ordet, saknaaar!





Kommentarer
Postat av: Lollo

åhh jag längtar också till sommarn!! <3 ;)

2010-02-05 @ 22:16:14
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0