hemma


inte alls bra bild, men jag bjuder på den iallafall eftersom den är nytagen :)

Hejhej.
Nu har jag varit hemme en stund. Jag hann med bussen som tur var - haha . Iallafall i täby köpte jag och Elsa massa småsaker till Alex för hon fyller ju år idag, GRATTIS GUMMAN! ♥ Men hon ska ha fest på fredag, övernattningsfest :D Så då ska vi ge sakerna vi köpte till henne. Vi köpte ett par örhängen, en parfym, en nalle, några duschkrämer och ett läppglans och en liten ögonskugga. Man får hoppas att hon blir glad ;)

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Vad jag vet så går det inget bra på teve idag, så dte blir väl läggning tidigt -.- Åh, pallar verkligen inte det. Menmen, ska inte trötta ut er mer nu, puss på er!

yees, läxfri hela veckan!
Fortsätt kommentera förresten, ni kan bli veckans bloooogg! :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

vet alex att hon ska få det?? för annars kaske du ska ta bort det du har skrivit att hon ska få efterom det kanske ska bli present.... hon kanske läser det! <33

2010-02-02 @ 18:41:23
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Alice

gratta alex från meej! haha xD <3

2010-02-02 @ 19:41:47
URL: http://deenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0