thirsday

Nu är jag hemma ifrån dansen och har precis ätit middag. det var ganska roligt på dansen faktiskt, trots att det var balett. annars har det inte hänt så mycket idag. jo, på långrasten stannade alex, elsa, vippan, lollo, alva, nilla och jag inne. och så kom typ några nior in i våran hall och började prata med oss och så typ i en halvtimme - haha. gillar när dom håller på så :)
sen iallafall efter skolan stannade alla vi förrutom nilla kvar på skolgården och körde dunken vidalla snödrivor och sånt. det var kul, man blev lite blöt efteråt bara.

nu ska jag stänga av datorn och börja öva på engelska glosorna -.- orkar verkligen inte det, menmen. that's life.
sen ska jag nog sätta på en film och bara mysa resten av kvällen. så vi får se om det blir någon mer bloggning. det tror jag :) ett inlägg till innan läxan. p u s s


en bild min syster har tagit :) tycker den är cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0