saturdäj

hej bloggen. nu är jag hemma från agnes g och har precis ätit middag. jag följde med henne hem med alice efter dansen, så därför har det blivit väldig dålig uppdatering idag, men hoppas ni står ut - hehe.
på dansen var det jätteroligt iallafall, vi tränade i en och en halvtimme och det var det verkligen värt.

juste, skulle berätta lite om kvällen igår. jag berättar lite kortfattat. när vi kom dit bäddade vi, sen öppnade alex presenterna. och sen kollade vi på film ganska länge, sen åt vi middag. och efter det var klockan typ 10 så vi gick ut och ''lekte'' i snön - haha. sen när vi kom in bjöd alex mamma på semlor, sen fixade hon iordnoing lite godis, chips och ostbågar och så satte vi oss och pratade och kollade på mer film ;) myyysig kväll!

nu ska jag gå ner och kolla på melodifestivalen med familjen, katten och godiset ;) men vi hörs senare ikväll, eller imorgon. vi får se, pussen .

ganska gammal bild

Kommentarer
Postat av: Ellen

Förlåt för att jag missa :/

Men jag tränar själv vilket inte funkar lika bra men bättre än inget ? :)<3

2010-02-06 @ 23:06:42
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0