rolig lista

Tog av Alice

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.

1. Jag heter: Angelika
2. Jag gillar: Christopher
3. Jag hatar:
Dian:)

4. Jag är kåt på: Elsa älsk<333  hehe?
5. Jag är verkligen super kär i: Fanny Lidman :p

7. Fulast i världen: Gustav r :o ;D
8. Äckligast i världen: Hanna
9. Muppigast i världen: Heidi

10. Tråkigast i världen: Jeppe
11. Jag ska satsa på: Johanna :p
12. Bästis: Konstig kille
13. Hatar jag mest: Lina :o
14. Jag har en hemlighet med: Lollo
15. Skäms jag mest över: Matte


Kommentarer
Postat av: Lollo

hihi rolig lista!, får jag också göra det?? <33

2010-02-02 @ 18:37:39
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Lollo

Har också gjort en sån där lista nu :D titta. Asså det stämmer verklige inte att jag hatar dig me det hoppas jag du förstår! :) <33

2010-02-03 @ 20:42:47
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0