pictures

här kommer lite bilder ifrån tävlingen igår.

jag, alice och amanda lite innan vi skulle åka, amanda hade gjort vårat fiina hår!




amandas hår


på tävlingen





jag våfflar ellens hår

prisutdelningen i par, fullt!


japp, där fick ni se några bilder ifrån tävlingen :) filmklipp då gruppen tävlar kommer säkert upp senare då amanda har lyckats lägga ut klippet på youtube <3 gud det var verkligen kul igår! önskar jag kunde spola tillbaka tiden! fast just nu har jag en himla träningsverk i både armar, ben och rygg.

iallafall, just nu sitter jag i dom kläderna jag ska åka i flygplanet ikväll. sommarlinne och tights ;) för om ett dygn sitter kanske jag just nu vid poolen i thailand. eftersom thailand ligger 6 timmar före oss så kanske vi snart ska gå och äta middag om ett dygn då :) gud, längtar ihjäl!

skriver dagens planer
  • borsta tänderna
  • packa klart väskan
  • duscha
  • blogga möjligtvis
  • ringa elsa och lina och höra om dom vill ses en stund
  • åker till flygplatsen.
så kommer min dag istortsett se ut. bloggar mer senare :) puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

coola frillor ;)

2010-02-14 @ 12:11:09
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Lollo

tack! :D

2010-02-14 @ 12:19:57
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0