onsdag

Nu har jag kommit hem från Elsa. Var där med Alex och Lina. Vi gjorde ingenting speciellt, åt risgrynsgröt till mellis. Och ni skulle bara sett oss påväg till ica :o Flumm flumm flumm! Haha, iallafall. Sen har vi typ bara suttit och pratat och kollat på teve.

Nu när jag kom hem fick jag veta att min snällaste mamma har köpt mina efterlängtade jeans i stan idag, yes! Har på mig dom nu, måste bara vänja mig lite att dte är sådana jeans som man måste ha lite högre upp än vad jag brukar ha. Så jag får försöka lära mig det till imorgon ;) Nu ska jag äta middag, sen klockan 9 ska jag slå mig ner framför teven och kolla på andra avenyn! :D
Bloggar mer sen iallafall, puss .


dagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0