långt inlägg


s h i t, har typ inte bloggat på hundra år. okej, det var igår. men det känns verkligen som det var jättelänge sen. Aja, idag är det onsdag och dagen har väl varit okej, ganska tråkig. vi hade som sagt nationella prov i svenska idag. det var jättelätt. nu är dte bara engelskan och matten kvar - haha.

Efter skolan var jag med elsa. vi var hemma hos henne och åt mellis och pluggade -.- men som tur är har man världens snällaste bästis, så hon hjälpte mig med några läxor.
sen klockan 4 gick vi till gympasalen och så kollade jag på medans elsa hade träning i en och en halvtimme. det var inte världens roligaste, menmen. efteråt gjorde jag iallafall en flickis, alltså en bakåtvolt för första gången. had einte ens tränat eller någonting - hehe. jag åt middag hos elsa också.

nu har jag precis pluggat klart typ 2 sidor i matteboken. orkar verkligen inte mer, skolan tar ju fan livet av mig :p nejmen, jag har lite mindre än 2 sidor kvar sen är alla läxor gjorda, äntligen! fast har 2 gångertabeller och glosor kvar den här veckan också, men ska inte trötta ut er mer nu. skriver imorgon tror jag. om jag får tid. kyss! :)



haha, tycker låten är skön att lyssna på :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

ofta du kan göra flickis?? :O Det måste du visa någon gång, fett jävla najs! <33

2010-02-10 @ 20:41:31
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0