todays

leggings - GinaTricot
Trekvarts tröja - GinaTricot


Helo sweeties!
Nu är jag hemma från träningen, det var väligt roligt. Första lektionen med Madde idag, och hon är riktigt duktig. Hon berättade att vi skulle börja prata lite teknik på lektionerna så att det inte bara blir dans. Det är faktiskt väldigt bra, det gör det enklare att bli en riktigt bra discodanserska ;)
Idag när jag var med Elsa gjorde vi egentligen ingenting. Lina skulle kommit, men hon fick tydligen inte för sin mamma :/  Menmen, nu ska jag ta lite bilder som jag kommer lägga upp sen om jag hinner. Vi hörs senare.

puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fint :) <3

2010-02-02 @ 16:23:42
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0