friday i'm in love

F R E D A G!
nu har jag kommit hem från elsa. följde med henne hem efter skolan och gjorde mellis och kollade på teve. Gud kände mig helt borta i skolan idag p.g.a av den jävla sprutan :@ jag frös, hade ont i huvudet och så liksom kröp det i hela kroppen. Så var det inte imorse. Men hemma hos elsa fick jag en sockerbit som hjälpte för krypet i kroppen, och en ipren så nu mår jag ganska bra :)
Jag får ta med mig typ hundra huvudverkstabletter till alex sen, ifall. För som sagt ska jag och elsa sova hos alex ikväll, och fira hennes födelsedag lite i efterskott. Men därför kommer inte jag kunna blogga ikväll. men jag bloggar så fort jag får tid, puss!

vad ska ni göra den här fredagkvällen då? ;)


passar bra till min överskrift (a) :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag ska vara med alva, nilla och vippan! me ska inte lina vara med?... <3

2010-02-05 @ 22:13:33
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0