dagen i bilder

nu är jag hemma från Ellen. Shiiit vad vi har haft det kul idag alltså! herregud, tror jag aldrig har haft såhär kul. vi har egentligen inte gjort något speciellt, bara varit tillsammans, det är det som är kul ;) nejmen bilderna ni ser här under visar ungefär hur våran dag har sett ut. jag berättar över bilderna vad vi gjorde i lite mer detalj.

vi äter lunch :)


haha, äntligen en bild på dig Alice :D

vi pratar på ellens rum

jag och agnes, fett ego!


vi tog en promenad på kvällen för att ta bilder ;)











haha, lyckades få en bild på Ellen och Alice när dom dansade lite



vi äter middag på Ellens altan, picknick :D








ja, det här blev väldigt många bilder och det var ändå inte alla. Tog massor av andra bilder på Ellens underbara kanin och hund! och några fler på oss också ;) hit, saknar redan den här dagen! menmen, nu ska jag snart stänga av datorn och mysa med min katt. vi kanske hörs senare ikväll, annars blir det imorgon. PUSS!

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilka söta bilder!! <3

Svar:MM vi hade as kul <3 saknar dig <3 :)

2010-04-04 @ 22:57:32
URL: http://pictuure.blogg.se/
Postat av: Lollo

gud så söta ni är! ni verkar ha haft en jättehärlig dag! ;) <33

2010-04-04 @ 23:09:49
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0