tuesday!



from the same home page, lookbook.
but i loove this pictures


HEJ!

idag hade vi som sagt 'temavecka' i skolan,
och gud vad det var tråkigt! jag hamnade
i sämst grupp med bara killar -.- fattar inte hur
jag ska stå ut både imorgon och på torsdag.
sen gick Elsa hem under dagen också för
hon mådde dåligt. menmen, nu ska jag inte
prata mer om det. efter skolan gick jag Lina, Alex
och Elma ner till 6-åringarna för att lära
dom en dans vi kommit på. dom ska nämligen
visa upp den för nästan hela skolan nästa vecka ;)
det var faktiskt riktigt roligt, trodde det
skulle ta år att lära dom men vi hann faktiskt
mer än hela dansen. vi ska öva mer med dom
imorgon, det ser jag fram emot. men sen gick iallafall
jag och Lina hem till mig och hade typ 'teparty',
haha. men nu har hon gått hem. så nu vet
jag inte vad jag ska hitta på. göra ett
videoinlägg till kanske? vi får se,
men vi hörs senare iallafall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0