igår.



våren är här! :D

HEJ BLOGGEN!

jag kanske ska börja med att säga förlåt för dåligt uppdaterande, som vanligt -.- men nu kommer iallafall ett inlägg, som jag hade tänkt att berätta lite kort om dagen igår.

skoldagen var en riktigt chill dag! vi hade bara vanliga lektioner till klockan halv tio. sen hade vi ''speldag'' hela dagen :) men sen efter skolan följde jag med Elsa hem till henne och hjälpte till att packa hennes grejjer, för vi skulle sova tillsammans hemma hos mig :) väl hemma hos mig gjorde vi typ ingenting. kollade lite på film, cyklade iväg till Vallabrinskolan och var där lite, sen åkte vi hem igen och åt middag.
mamma hade också hyrt två filmer åt oss: Flickan och Sommaren med Göran. fast vi kollade bara på flickan, den var inte alls lika bra som jag hade trott.

och nu är jag hemma från Elsa, vi åkte hem till henne och packade hennes saker för hon skulle till hennes mormor och morfar under helger, saknar dig redan Elsa!
det här blev ett väldigt långt inlägg, så jag ska sluta nu. blogga rmer sen som sagt, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lollo

det låter jätteroligt! :D

kram<3

2010-04-02 @ 23:00:05
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0