you are still with me in my dreams


Det har gått ett år nu, ett år
utav bara glädje. hade vi inte hittat
varandra vet jag inte vad jag
skulle gjort, då hade jag kanske inte
funnits här idag? jag har så många minnen
tillsammans med er som bara snurrar
runt i huvudet, dag som natt.
som när vi var ute och 'skogsvandrade' ,
alla gånger vi sovit med
varandra, då vi lekte den där
leken med coca colan, och alla skratt
jag skrattat när jag varit med er.
jag lovar att jag har 100 sådana
minnen till, men det jag vill komma fram
till är att jag klarar mig inte utan er.
det känns ibland som om vi håller på att splittras.
men  ni ska veta att vi fyra är som ett stort bord och så
har vi ett stolsben att försöka hålla på
plats, om en utav oss försvinner rasar ett
utav stolsbenen och om ett ben
ramlar, då ramlar alla. varje dag tackar jag Gud för
vi träffats. om jag lyckas förlora någon av
oss kommer jag aldrig förlåta mig själv.

jag älskar er Elsa, Lina, Alex! ♥



Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHA, mittt bord som jag snackar om med gruppen x)

2010-04-16 @ 07:23:43
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0