mondaaay

Nu är jag hemma från Agnes och sitter och gör typ ingenting, haha. nejmen vi har iallafall haft det jättetrevligt idag. först imorse mötte jag ju som sagt Amanda och Ellen i täby, sen skjutsade min kära mamma oss till Agnes i Vaxholm och sen väl hemma hos henne har vi egentligen inte gjort så mycket. ätit lunch, tagit bilder, pratat och typ ''lekt'' en massa olika lekar, haha det låter helt sjukt men det är ganska kul faktiskt :D
här kommer några bilder från dagen,


vi gjorde en ''lek'' som heter mördarleken :P

och bästa Ellen spelar Bellas Lullaby på piano! såå duktig
amanda

agnes fina öga

gruppbild precis innan vi åkte hem

amanda ?

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag har också en sån kamera <3

2010-04-06 @ 13:41:22
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0