just nu

hejhej,
nu är jag hemma igen. efter maten gick jag till Elsa där Lina redan var. det var verkligen roligt att träffa dom, känns som om det var år sen - haha. sen kom också Nilla, vi flummade lite kan man säga :P  Alex kunde tydligen inte komma för olika skäl, menmen. då gick vi ut till skolgården för där ligger ett dagis, och just när vi gick förbi var det en städare där, så vi spionerade lite på honom, hihi. sen gick vi tillbaka till skolgården och satt och pratade lite på några gungor.

nu ska jag ta en tallrik glass eller något och sätta mig och kolla på andra avenyn på datorn :) vi hörs imorgon, PUSS

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tänk att vi fick plats i lådan x)

2010-04-07 @ 22:17:39
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0