hatar söndagar

tjatja, nu är jag äntligen hemma. fick typ inte blogga för ellen hemma hos henne för hon sa att blogg.se typ var helt cp :p , så därför har jag inte kunnat blogga på jättelänge. ledsen för det.
igår väl hemma hos ellen gjorde vi inget speciellt egentligen. vi satt vid datorn, åt middag, pratade och hade det jättetrevligt helt enkelt. sen idag vaknade vi typ halv elva och åt frukost. sen kom alice och någon timme efter åkte vi till laisings för att dansa såklart ;) vi fick coatcing utav en jätteduktigt tjej, hon kom också på väldigt många nya danssteg till våran gruppdans som var jättecoola, nya formationer roch allting helt gratis :D haha!

nu har jag kommit hem därifrån iallafall och precis ätit middag, är asdeprimerad över att det är skola imorgon :O jag orkar verkligen inte. måste iallafall försöka lägga mig i hyfsad tid ikväll. menmen jag bloggar mer senare.


hahha, tycker den här låten är bra, om ni inte hör spola fram till 15 sekunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0