förlorar jag dig, förlorar jag allt..

nu är jag hemma från dansen och har precis ätit middag. när vi slutade dansen berättade mamma att vår katt var hos vetrinären :O shiit vad jag blev orolig! men nu är han iallafall hemma, han är riktigt trött och sådär så jag får ta det lugnt med honom. tror det här blir det sista inlägget för ikväll, men vi hörs imorgon. kiiiss!


jag älskar dig, min bejbiii! vad skulle jag göra om du försvann? försvinner du ur mitt liv, då försvinner fan jag också. konstig text för att bara handla om en katt, men den är så jävla sann. älskar honom något otroligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hörde om honom! Stackarn! Mår han bra nu elr? <3 :)

2010-04-14 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0