tjugoåttondedecember09


Slänger in en bild som jag tog för någon dag sen, tycker den blev rätt okej :)

Nu har jag kommit hem från ett friskis och svettis pass som jag var på med sötaste amanda <3 Vi körde kickboxning också ;) Jag ville följa med och testa bara för kul skull liksom. Och kul var det också, men riktigt, riktigt jobbigt! Men innan det var jag och Amanda i täby centrum och kollade runt lite, vi kom inte dit förrän typ halv 4 för hon sov över hos mig från igår till idag, vi gick och la oss ganska sent så vi vaknade halv 2 :p Apropå igår så var vi först hemma hos amandas mamma och kollade på film och fikade lite ;) Sen hämtade min pappa oss så gick vi till grillen och åt middag, efter det hemma hos mig hade vi inget att göra så vi satt lite framför datorn, sen bakade vi vårt egna recept på corneflakeskakor :p Det smakade väl inte så jättegott med corneflaksen, men ganska god blev den för att vi inte hade gott efter något secept, sne gjorde vi smotthie (stavas?) coh den blev god iallafall :D

Imorgon fyller min pappa år, har inte hunnit fixa nån present ännu :o Men det fixar säg nog. Nu ska jag äta middag, vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0