testa listan :)

Ta fram mobilen.
Bläddra ner till det tionde smset i inkorgen.
svara sedan på frågorna här nedan. Svaren ska vara det svaret
som stod i ditt tionde sms. Du fortsätter och gör samma sak när du svarar på dom andra frågorna.
Bläddrar ner 10 sms till..


Vad stod det i smset som berörde dig mest ? - Ska till finlad, spela cup där

om den killen du gillade skulle berätta att han gillade dig vad skulle du svara? - Vad gör alexandra för nåt? <3

Vad gör du nu ? - En puss på kinden (a) <3


Vilken är din favorit låt ? - Jag kanske kommer dit ännu senare


Om du kommer försent till skolan vad säger du då till 'fröken ? - Ja, jag tror det :)

Varför läser du bloggar ? - Är hemma hos mej med tobbe, själv? ;) <3

Om du skulle vunnit 3000000 kr vad skulle du säga då ? - Saknar dig me! :) <3333

Varför har man ett namn egentligen ? - Aa:) adda msn <3

Vad gör du om helgerna då ? - Ok

Vad säger du i telefon när någon busringer ? - Görs?? <33 ;)

Vad säger du när fröken skäller ut dig ? - Kan inte va med på dansen idag:( spruta hälsa det

Vad säger du för ursäkt när du skolkat ? - Okej<3 kommer du till myran imorgon??:)

Om du fick säga en sak i ditt liv vad skulle det vara ? - Jag såg dej, men jag kunde inte stanna för jag skulle till en affär men jag skulle stannat om jag inte skulle dit :p <3

Vad gör du om du ser en som gråter ? - Men ni ringer sen va?

Vad heter den bästa filmen ? - Men ni kan prata samtidigt jag kan prata méd dig om inte agnes kan :) <3

Vem är din idol ? - Kan inte ni ringa igen? (a)

Vad ska du göra imorgon ? - Är du inne på datorn? :p <33

Om du skulle träffa din största idol, vad skulle du säga till henne/honom ? - Vaken? :p <33

Vad heter du på facebook ? - Snygg :D <33

Säg en sista kommentar på den hära listan, men bara något nödvändigt ! - Aa <33 men vi kan messa ändå :D



Rolig lista jag tog från ellen feldt :)


Kommentarer
Postat av: ellen

hihi, yeeah :) <3

2009-12-29 @ 22:03:47
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Alexandra bästavän<3

men annaaaa,, ofta du tog med jespers sms: vad gör alexandra då <3

hahahaha LOL :D

2010-01-05 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0