mitt år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Inte vad jag vet
5.Vilka länder besökte du? Grekland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Japp
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Ingen aning
8. Vad var din största framgång 2009? ?
9. Största misstaget? Hemligt :p
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja det tror jag
11. Bästa köpet? Kommer faktiskt inte ihåg
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, verkligen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Down , Jay Sean
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat mer inom kärleken.. :p
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med kära familj och släkt
19. Blev du kär i år? Ja, det blev jag..
20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn tror jag
21. Bästa boken du läste i år? Tillsammans
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning :o
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte heller ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? Firade med familjen, och hade badfest med dom kära vännerna
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja absolut, men det är hemligt ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? öh, vet inte
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna och dansen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ?
31. Vem saknade du? ?
32. De bästa nya människorna du träffade? många otroligt underbara människor, men mest Alex, Lina och Elsa tror jag. Dom betyder mest <33


Ja, listan kommer kanske upp lite tidigt, menmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0