nyår!


tagen från google


Hejhej bloggen! Äntligen har jag fått tillbaka min dator och nu är den inte alls lika seg som förrut, så det är bra. Idag har jag varit med Amanda, hon gick hem för en timme sen ungefär. Vi tog en massa kort på varandra med min nya systemkamera, sen åt vi lunch , klockan halv sex :p menmen. Idag är det ju nyårsafton också! Jag ska bara vara hemma med familjen och äta middag och smälla raketer och så :) Så snart måste jag börja göra mig iordning, kanske bloggar mer ikväll om jag har tid.Kanske även läger in bilder på min outfit om jag hinner, men vi får se. Gott nytt år alla söta bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: tvillingbror

Tack för all blogghjälp hoppas du vill hjälpa mig någon mer gång med t.ex ett bild inlägg. Du bloggar fett bra. Gott nytt år pårej!

2009-12-31 @ 22:37:33
Postat av: Bästavän

haha jag trodde inte att du och viktor var sams så ofta ;)<3

2010-01-05 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0