sen uppdatering


Tack Ellen för att du tog dig tid att göra en design :) Haha, jag ville ha en snygg header och så ;) Och Ebba jag frågade dig också, men jag tänkte att jag kanske kan ha den här fiina deignen som Ellen gjorde ett tag , så när du har tid att fixa med designen så kan du göra det då, så du inte behöver känna dig stressad :)

Idag har jag träffat Alex och Elsa. Vi var hemma hos Elsa och åt lunch, kollade på film och sådär. Egentligen skulle jag ha varit med Alice idag men jag bestämde med Alex och Elsa tidigare och som vanligt glömmer jag -.- , gud jag känner mig så himla dum , menmen. Det har inte blivit så mycket bloggning på sista tiden, men nu har jag fått en ny design och allt, så jag hoppas att jag får lusten att skriva lite nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0