dålig på rubriker

Nu har jag kommit hem från mormor och morfar. Jag fick massor med fina saker.
*En systemkamera
*En resa till Thailand
*Kläder
*Pengar
*Presentkort på Gina
*En filt
Och det jag berättade i tidigare inlägget ;)


Systemkameran, Nikon D3000


Tröja från Gina


pengar ;)


presentkort


filt

Ja, jag fick ju som sagt fler presenter men dom fick jag inga bra bilder på så.. :p Men iallafall, idag på dagen så var vi hemma hos mammas morbrors fru och åt jullunch och kollade på Kalle Anka och så ;) Sen åkte vi hem till mormor och morfar som sagt och åt gröt och delade ut fler julklappar. Dagen har varit jättemysig. Nu ska jag gå och försöka vara lite social med familjen, ha en riktigt bra julkväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0